عاشقانه ها...

عاشقانه ها...

 

من بهانه میگیرم و تو دهانم را

با یک بوسه ببند...!

بوسه

تلخ ترین حرف : دوست دارم اما...

شیرین ترین حرف :...اما دوست دارم

بوسه

آغوشت علم را زیر سوال میبرد!

انقدر ارامم میکند

که هیچ مسکنی جایش را نمیگیرد..!

بوسه

هیچ چیز دلنشین تر از این نیست که مدام نامت را صدا بزنم

با یک علامت سوال..." ؟ "...

و تو با حوصله جواب بدهی:

...جــــــون دلـــــم...

بوسه

این بار میخواهم صدای بوسه هایت را ضبط کنم..

دور که میشوی دلم برای ملچ ملوچ هایت تنگ میشود...

بوسه

لبخند هایت وقتی زیباست 

که میدانم دلیلش خودمم...!

بوسه

دلم تنگ است

اما تو هنوز در آن جا میشوی

چقد ابعاد بودنت عجیب است...!

بوسه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 30 خرداد 1393برچسب:جملات زیبا,عاشقانه,جالب,, ] [ 17:47 ] [ masoume ] [ ]